یک نقل و انتقال عجیب | هافبکی که رئال مادرید دنبالش بود به الاهلی عربستان پیوست!

هافبک ۲۱ ساله سلتاویگو درخواست از رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال، بارسلونا، ناپولی و خیلی از تیم‌های دیگر داشت اما در آخر به الاهلی عربستان پیوست.
یک نقل و انتقال عجیب | هافبکی که رئال مادرید دنبالش بود به الاهلی عربستان پیوست!
کد خبر : ۴۲۹۳۰

 گابری ویگا در یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات تابستانی به الاهلی پیوست.

در حقیقت این که بازیکنی در شروع فوتبالش تصمیم بگیرد که قید حضور در فوتبال اروپا و پیشرفت در تیم‌های حرفه‌ای را بزند و به لیگی نظیر لیگ عربستان برود، قطعا اتفاق عجیبی است و به همین خاطر تونی کروس هافبک رئال مادرید به انتقال ویگا به عربستان لقب "شرم آور" را داده بود. ویگا این شانس را داشت تا به لیگ‌های بزرگ اروپا برود و به ستاره تیم ملی اسپانیا تبدیل شود، اما مسیر متفاوتی را انتخاب کرده است.

گابری بدین ترتیب پیشرفت در فوتبال اروپا را با پول عوض کرد. این بازیکن در سلتا حداکثر می‌توانست سالی دو میلیون یورو دستمزد بگیرد، اما حالا در الاهلی عربستان سالی ۱۲ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت و البته مشخص نیست که مسیر فوتبالش چگونه پیش خواهد رفت و آیا می‌تواند به تیم ملی اسپانیا برسد و شانسی برای بازگشت به فوتبال اروپا را دارد یا نه، اما در هر صورت به نظر می‌رسد که گابری برای ادامه مسیر فوتبالش، پول را انتخاب کرده است.

ویگا در شروع تابستان مورد توجه انواع و اقسام باشگاه‌های اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی قرار داشت و حالا به شکل ناباورانه‌ای راهی لیگ عربستان شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر